2010. május 26., szerda


















Variációk egy témára (Romtemplom, Zsámbék)

5 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Nekem az utolsó tetszik a legjobban, mert az áll legközelebb a valósághoz. Érdekes a nagylátószög torzítása, a nézőpont is jó szerintem.

TiSza írta...

A nehezített körülmények ellenére nagyon jó képek (a korábbiak is).Nehezen tudnék választani, talán a 2-3. áll a legközelebb hozzám.

L-B. Melinda "mazsóca" írta...

Köszönöm Erzsi, TiSza :)

L-B. Melinda "mazsóca" írta...

A bejegyzést kibővítettem az eredeti fotóval is, így látszik jobban, hogy a milyen különbségek vannak a feldolgozások között.

dan írta...

szia! én egy kezdő fényképezgetéssel csak ismerkedő, viszont a számítógépet használni szerintem egészen jól tudó srác vagyok, és csak kérdezni szeretném, hogy esetleg elárulánd-e hogy milyen effekteket és melyik programban használtál? photoshoppal természetesen már játszottam énis és sikerült ez-az de ezek nekem nagyon tetszenek, és gondoltam hátha segítesz:) ha gondolod akkor lolomgwtf86@gmail.com-ra ha írsz akkor annak nagyon örülnék:)
előre is köszi, a képeid pedig nagyon jók, és így tovább!
dan